FAQ
FAQ
Verzending
Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een track en trace code van Post NL of DPD waarmee je je bestelling kunt volgen.
Bestelling
Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, controleer dan je spambox. Om er zeker van te zijn dat je geen andere orderupdates mist. Zorg ervoor dat u onze e-mails accepteert, zodat ze niet worden gemarkeerd als "ongewenste e-mail". Als u uw orderbevestiging niet in uw spambox kunt vinden, neem dan contact op met de klantenservice: by-ella@hotmail.com
De digitale cadeaubon ontvang je direct na aankoop in je mailbox. Stuur de cadeaubon direct naar jezelf of de ontvanger: gemakkelijk, snel en altijd de juiste keuze!
Retourneren
Het is helaas niet mogelijk om een product te ruilen. Wil je een andere kleur? Plaats een nieuwe bestelling.
Je hebt altijd de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 werkdagen na de verzenddatum te retourneren. Zorg ervoor dat je de producten ongedragen, onbeschadigd en met de aangehechte labels retourneert. Bewaar je verzendbewijs totdat we deze hebben verwerkt.
• Retourneren is alleen mogelijk binnen de retourtermijn van 14 dagen.
• Zowel de kosten als het risico van verzending zijn voor eigen rekening
• We accepteren alleen retourzendingen als ze in hun originele staat worden geretourneerd, inclusief labels en verpakking. Beschadigde en/of gebruikte artikelen worden geweigerd en geretourneerd.
• Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek gestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat een verzendbewijs met track & trace code een vereiste is om voor restitutie in aanmerking te komen.